Comunicare in afaceri - Quan
15324
page-template-default,page,page-id-15324,bridge-core-2.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-19.0.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive

Comunicare in afaceri

Cat de importanti sunt pentru tine clientii tai? Cat de important este sa-i pastrezi? O atitudine exemplara in comunicarea cu acestia reprezinta un factor de retentie important si un avantaj competitiv deloc de neglijat pe scena de business din Romania.

Cat de multumit esti de echipa ta, de atitudinea angajatilor unii fata de ceilalti sau fata de tine? O atmosfera placuta la birou iti poate asigura loialitatea angajatilor si o echipa sudata si pe care sa poti conta.

 

Comunicarea este esentiala in orice tip de interactiune profesionala. Acest workshop se adreseaza antreprenorilor si managerilor care isi doresc echipe mai bine pregatite, cu o atitudine ireprosabila atat in relatia cu clientii, cat si in cele cu managerii sau colegii de echipa. La final, participantii:

  • vor stapani tehnici de comunicare verbala si scrisa pe care le vor putea aplica zi de zi in relatiile cu clientii, colegii sau managerii lor
  • vor intelege ce presupune evolutia intr-un mediu de business multicultural si, mai ales, care sunt principalele provocari
  • vor dobandi cunostinte de business care le vor permite sa inteleaga mai bine obiectivele pe care le au de indeplinit
  • vor avea mai mult curaj sa sustina o prezentare prin aplicarea de tehnici recunoscute de public speaking

 

100% interactiv si practic, acest workshop are o durata de 9 sedinte de cate 2 ore fiecare. In functie de volumul de munca si disponibilitatea partcicipantilor, aceste sedinte pot avea loc o data pe saptamana, timp de 9 saptamani sau integral pe durata a 2 zile.